Propojení webu s Google Drive, prezentace školení Gmail
Tento krátký text vám názorně ukazuje, jak lze propojit webovou stránkou s technologií Google Drive a nabídnout tak návštěvníkům webu obsah různých dokumentů. Tentokrát se jedná o prezentaci vytvořenou pomocí Google Slides. Tato prezentace se pak používá jako základ pro školení uživatelů, konkrétně skvělého nástroje Google Gmail.
K tomu, aby se dokument zobrazil, musíte nastavit minimální oprávnění, sdílení dokumentu. Pak stačí pomocí rozšíření dokument vložit do webové stránky (embeded document).
To však není vše, lze zajistit i vkládání celé adresářové struktury (od předem určené složky) včetně dokumentů také do obsahu webové stránky. Podobně připravíme zákaznickou sekci, kde pro zákazníky budeme moci zveřejnit některé zajímavé dokumenty.
V dalším článku vám pak představíme možnost integrovaného přihlášení na web pomocí Google ověření.
2 comments
Martina
4. 11. 2015 at 21:36
Dobrý den,
můžu se prosím vás zeptat, jestli je u firemního emailu z balíčku Google Apps for Work nějak limitovaný počet emailových účtů?
cleverity
5. 11. 2015 at 7:26
Dobrý den Martino,
u firemního předplatného je teoreticky nelimitovaný počet email. účtů (resp. není mě znám) – počet účtů je vázaný na počet placených licencí. Existovala verze (legacy), kterou již nelze aktivovat, kde počet licencí, email. účtů byl limitován v poslední aktualizaci na 10 uživatelů (email. schránek). Pokud by jste měla tuto verzi (zdarma), tak máte možnost přejít na placenou verzi a počet email. schránek navýšit.
K tomu je možné zřizovat přidružené email adresy ke každé uživatelské schránce (emailu), zde se bavíme o aliasech. Počet aliasů je pak limitován počtem 30 k uživatelské schránce.
Doufám, že jsem Vám dokázal odpovědět, případně Vás prosím o upřesnění…
Radek.